سلام
๑♥๑.. **lovelorn **.. ๑♥๑

 

 

 

سلام ای تنها بهونه واسه نفس کشیدن

هنوزم دل پرمیکشه برای به تو رسیدن

واسه ی جواب نامت ،میدونم که خیلی دیره

بزا به حساب غربت نکنه دلت بگیره

عزیزم بگو ببینم که چه رنگه روزگارت

خیلی دوست دارم تو مهتاب بشینم یه شب کنارت

سرت رو با مهربونی بزاری به روی شونم

تو فقط واسم دعا کن اخه دنبال بهونم

حالم رو اگه بپرسی خوبه تعریفی نداره

چون بلا تکلیفه عاشق اخه تکلیفی نداره

بیا و مثل گذشته جز به من به همه شک کن

من بدون تو میمیرم بیا و بهم کمک کن

نمیگم عوض شدی نه،تو هنوزم مهربونی

حدسشو من زده بودم نمیخوای پیشم بمونی

روزای اول این عشق اشتیاقت تازه تر بود

حالا با صد التماسم واسه من شعر نمیخونی

گفتی تنها نامه ی من تو دست همست عزیزم

نامتو من بفرستم حالا به کدوم نشونی

گفتم اینو بنویسم که دوست دارم عزیزم

بیشتر از تو میدونم من،که تو اینو نمیدونی

 



نظرات شما عزیزان:

♀★•★♥lOvE♥★•★♀
ساعت17:57---14 بهمن 1390
سلام داداش مهدی وب خیلی خوبی داری عزیزم موفق باشی من تو رو لینکیدم تو هم دوست داشتی به وبم سر بزن خوشت اومد منو بلینک

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:,ساعت 20:49 توسط دلشکسته|



مطالب پيشين
» دستت را به من بسپار تا از گرمی آن وجودم را پر کنم
» عاشقی =جرم
» 699666999999666999999666996666666996666699999666669966666699
» گمان میکنم.......
» کسی رو که دوست داری
» بدون شرح
» نشان‌ عشق‌
» i dont know why
» اس ام اس های عاشقونه
» سلام
» همه دنیا را گشتم
» میخواهید با روحیات عاطفی متولدین هر ماه آشنا شوید ؟ این مقاله را مطالعه نمایید
» هفن کلید برای به دست آوردن قلب شریک زندگی
» عشق
» عکسه مخفی
» همه دنیا را گشتم2
» کوچه

Design By : Pars Skin